Isnin, 5 Julai 2010

keliru?

i am a new blogger...yang baru nak belajar...dan rasanye sgt teruja nak mencuba...

keliru? huhu... aku memang sentiasa keliru...confuse all the time. tak tau nak buat keputusan dan pilihan. dan selalu jugak salah buat pilihan. bila dah salah baru tercangak-cangak ( kawan aku selalu sebut perkataan ni). . .

past few months...tahap kekeliruan aku bertambah teruk... kejap macam ni. kejap macam tu. sampai pada satu tahap aku sendiri tak tahu aku di mana... dan cagarannya adalah MY LIVE...

semoga aku lebih banyak belajar dan belajar dan belajar untuk buat keputusan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan